All Categories
EN

industria News

Home> News > industria News

L'oliu essenziale di bacca di Litsea (oliu essenziale di bacca di litsea) cum'è additivu per l'alimentazione per certi animali hè appruvatu da a UE

Tempu di Publicazione: 2022-07-06 Views: 137

L'oliu essenziale di Litsea Cubeba

Sicondu u Ghjurnale Ufficiale di l'Unione Europea, u 12 d'aprile di u 2022, a Cummissione Europea hà publicatu u Regolamentu (UE) No 2022/593, in cunfurmità cù u Regolamentu (CE) No 1831/2003 di u Parlamentu Europeu è di u Cunsigliu, appruvà l'oliu essenziale di bacca di litsea (oliu essenziale di bacca di litsea) cum'è additivu per l'alimentazione per certi animali.

Sicondu e cundizioni stabilite in l'annessu, questu additivu hè autorizatu cum'è additivu animali in a categuria "Additivi sensoriali" è u gruppu funziunale "Composti aromatizzanti". A data di fine di l'autorizazione hè u 2 di maghju di u 2032. Questi Regolamenti entranu in vigore à u vintesimu ghjornu da a data di promulgazione.

Hunan Nuoz Biological Technology Co., Ltd hà sviluppatu u cumpostu d'inclusione di l'oliu essenziale di bacca di litsea, chì hà cumpletu a prova d'animali nantu à i porchi, è l'effettu hè assai bonu. Hè un additivu per l'alimentazione animale di alta qualità.

U testu cumpletu di u Gazzetta Ufficiale di l'Unione Europea hè annessu

REGULAMENTE DI ESECUZIONE (UE) 2022/593 DI A COMMISSIONE

di u 1 di marzu di u 2022

riguardante l'autorizazione di l'oliu essenziale di bacca di litsea cum'è additivu per l'alimentazione per certe spezie animali

(Texte pertinente à l'EEE)

A COMMISSION EUROPEA,

Vistu u Trattatu di Funzionamentu di l'Unione Europea,

Vistu u Regolamentu (CE) n. 1831/2003 di u Parlamentu Europeu è di u Cunsigliu di u 22 di settembre di u 2003 nantu à l'additivi destinati à l'alimentazione di l'animali (1), et en particulier son article 9, paragraphe 2,

Mentre chì:

(1)U Regolamentu (CE) No 1831/2003 prevede l'autorizazione di l'additivi per l'usu in l'alimentazione di l'animali è i motivi è e prucedure per cuncede una tale autorizazione. L'articulu 10, paragrafo 2, di stu regulamentu prevede a rivalutazione di additivi autorizati in virtù di a direttiva 70/524/CEE di u Cunsigliu. 

(2)L'oliu essenziale di bacca di Litsea hè statu autorizatu senza un limitu di tempu in cunfurmità cù a Direttiva 70/524/CEE cum'è additivu per l'alimentazione per tutte e spezie animali. Stu additivu hè statu sussegwentemente iscrittu in u Registru di l'additivi alimentari cum'è un pruduttu esistente, in cunfurmità cù l'Articulu 10(1)(b) di u Regolamentu (CE) No 1831/2003.

(3)In cunfurmità cù l'articulu 10 (2) di u Regolamentu (CE) n ° 1831/2003 in cunghjunzione cù l'articulu 7 di questu, una dumanda hè stata presentata per a rivalutazione di l'oliu essenziale di bacca di litsea per tutte e spezie animali.

(4)U richiedente hà dumandatu chì l'additivu sia classificatu in a categuria di additivi "additivi sensoriali" è in u gruppu funzionale "composti aromatizzanti". Questa dumanda era accumpagnata da i dati è i documenti richiesti in virtù di l'articulu 7, par. 3, di u regulamentu (CE) n ° 1831/2003.

(5)U candidatu hà dumandatu l'oliu essenziale di bacca di litsea per esse autorizatu ancu per l'usu in l'acqua per beie. Tuttavia, u regulamentu (CE) n ° 1831/2003 ùn permette micca l'autorizazione di "composti aromatizzanti" per l'usu in l'acqua da beie. Per quessa, l'usu di l'oliu essenziale di bacca di litsea in acqua per beie ùn deve esse permessu.

(6)L'Autorità Europea per a Sicurezza Alimentare ("l'Autorità") hà cunclusu in u so parè di u 5 di maghju 2021 (3) chì, in i cundizioni pruposti di usu di l'oliu essenziale di bacca di litsea ùn hà micca effetti negativi nantu à a salute di l'animali, a salute di i cunsumatori o l'ambiente. L'Autorità hà ancu cunclusu chì l'oliu essenziale di bacca di litsea deve esse cunsideratu cum'è irritante per a pelle è l'ochji, è cum'è sensibilizzante di a pelle è di a respirazione. Dunque, a Cummissione cunsidereghja chì e misure protettive appropriate deve esse prese per prevene effetti negativi nantu à a salute umana, in particulare in quantu à l'utilizatori di l'additivu.

(7)L'Autorità hà ancu cunclusu chì l'oliu essenziale di bacca di litsea hè ricunnisciutu per aromatizà l'alimentu è a so funzione in l'alimentazione seria essenzialmente uguale à quella in l'alimentariu. Per quessa, ùn hè micca cunsideratu necessariu più dimostrazione di efficacità. L'Autorità hà ancu verificatu u rapportu nantu à i metudi di analisi di l'additivu per l'alimentazione in l'alimentazione presentatu da u Laboratoriu di Riferimentu istituitu da u Regolamentu (CE) No 1831/2003.

(8)A valutazione di l'oliu essenziale di bacca di litsea mostra chì e cundizioni per l'autorizazione, cum'è l'articulu 5 di u Regolamentu (CE) n ° 1831/2003, sò soddisfatte. Per quessa, l'usu di sta sustanza deve esse autorizatu cum'è specificatu in l'Annex à stu Regolamentu.

(9)Certi cundizioni deve esse furnitu per permette un megliu cuntrollu. In particulare, un cuntenutu cunsigliatu deve esse indicatu nantu à l'etichetta di l'additivi alimentari. In casu chì tali cuntenutu hè superatu, certa infurmazione deve esse indicata nantu à l'etichetta di premixtures.

(10)U fattu chì l'oliu essenziale di bacca di litsea ùn hè micca autorizatu per l'usu com'è aromatizzante in l'acqua per beie, ùn impedisce micca u so usu in l'alimentu compostu chì hè amministratu via l'acqua.

(11)Siccomu i motivi di sicurezza ùn anu micca bisognu di l'applicazione immediata di e mudificazioni à e cundizioni d'autorizazione di a sustanza interessata, hè opportunu permette à e parti interessate un periodu di transizione per preparà à risponde à i novi requisiti risultanti da l'autorizazione.

(12)E misure previste in stu Regolamentu sò in cunfurmità cù l'avisu di u Cumitatu Permanente di Piante, Animali, Alimenti è Mangimi,

HA ADOTTAT U PRESENT REGULAMENTE :

Articulu 1

Autorizazione

A sustanza specificata in l'allegatu, appartenente à a categuria di additivi "additivi sensoriali" è à u gruppu funziunale "composti aromatizzanti", hè autorizata cum'è additivi alimentari in l'alimentazione animale, sottumessu à e cundizioni stabilite in quellu allegatu.

Articulu 2

Misure transitorie

1. A sostanza specificata in l'Annex è i premesture chì cuntenenu sta sustanza, chì sò prudutte è etichettate prima di u 2 di nuvembre di u 2022, in cunfurmità cù e regule applicabili prima di u 2 di maghju di u 2022, ponu cuntinuà à esse messu in u mercatu è aduprate finu à l'esaurimentu di e scorte esistenti.

2. L'alimenti cumposti è i materiali per l'alimentazione chì cuntenenu a sostanza cum'è specificata in l'Annex, chì sò pruduciuti è etichettati prima di u 2 di maghju di u 2023, in cunfurmità cù e regule applicabili prima di u 2 di maghju di u 2022, ponu cuntinuà à esse immessi in u mercatu è aduprati finu à chì i stock esistenti sò stati. esauriti s'ellu sò destinati à l'animali chì produci l'alimentariu.

3. L'alimenti cumposti è i materiali per l'alimentazione chì cuntenenu a sostanza cum'è specificata in l'Annex, chì sò pruduciuti è etichettati prima di u 2 di maghju di u 2024, in cunfurmità cù e regule applicabili prima di u 2 di maghju di u 2022, ponu cuntinuà à esse immessi in u mercatu è aduprati finu à chì i stock esistenti sò stati. esauriti s'elli sò destinati à l'animali chì ùn sò micca prudutti di l'alimentariu.

Articulu 3

Entrata in forza

U presente Regolamentu entre in vigore u vintisimu ghjornu dopu à a so publicazione in l ' Ghjurnale ufficiale di l'Unione Europea.

Le présent règlement est obligatoire dans tous ses éléments et directement applicable dans tous les États membres.

Fattu à Bruxelles, u 1 di marzu di u 2022.

Per a Cummissione

U Presidente

Ursula VON DER LEYEN


Categorie calde